Hulp bij het bestellen

Met de knop voegt u een artikel toe aan uw winkelwagen. Wilt u meer stuks van hetzelfde artikel bestellen, klik dan nogmaals op de knop.

Hebt u zich bedacht? Klik dan op het kruisje bij het product in uw winkelwagen om een product te verwijderen.

Klaar met winkelen? Klik dan op afrekenen in de winkelwagen.

In het scherm "GEGEVENS" kunt u uw inloggegevens invullen, een account aanmaken of kiezen voor de optie om de bestelling te plaatsen zonder account aan te maken.  Als u al bent ingelogd kunt u uw gegevens controleren. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling.

Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.

Alle gegevens ingevoerd? Klik op volgende.

Kies hoe u wilt betalen. U kunt op de volgende manieren betalen:

-iDEAL
-Vooruitbetaling
-PayPal
-Visa en Mastercard

U kunt nu de bestelling afronden met de knop BESTELLING AFREKENEN. U wordt dan veilig doorverbonden met de betaalservice van Quick Goods. Wij slaan uw bankgegevens niet op.

Orderbevestiging

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Hebt u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact op met de Quick Goods Klantenservice.

Verzendbevestiging

Zodra wij uw bestelling versturen, ontvangt u een verzendbevestiging met de Track&Trace code. Hiermee volgt u eenvoudig uw bestelling via onze website.

Voorraadstatus

We streven er naar om zo veel mogelijk producten op voorraad te hebben, zodat we ze snel kunnen versturen. Op onze website vindt u een makkelijk en duidelijk overzicht van onze producten. De voorraadnotatie op de overzichtspagina staat voor de webshopvoorraad.

Als u voor 16:00 uur besteld hebt, hebt u uw gekochte producten de volgende werkdag in huis (zolang deze uiteraard op voorraad zijn).

Het product bestellen wij bij onze leverancier zodra u het product bij ons koopt. De levertijd is in dit geval over het algemeen 3 tot 5 werkdagen.

Het product is momenteel niet op voorraad en de levertijd is onbekend. U kunt u inschrijven voor een emailnotificatie zodra het product weer op voorraad komt.

Het kan uiteraard voorkomen dat u tijdens het bestelproces iets over het hoofd hebt gezien. Per ongeluk twee in plaats van drie stuks besteld, of misschien een product tóch willen vervangen door een alternatief. Gelukkig is het wijzigen of het annuleren van een bestelling kosteloos. Wanneer u uw reeds geplaatste bestelling wilt wijzigen of annuleren, neemt u contact op met de Quick Goods Klantenservice.

Hebt u een pakket eenmaal geaccepteerd van de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw eigen rekening. Uw bestelling terugsturen kan tot 14 dagen na de verzendbevestiging. Als u een bestelling wilt wijzigen of annuleren, of als u geen orderbevestiging hebt ontvangen, kunt u onze klantenservice bereiken.

Bel ons

085-0490900

Stuur ons een bericht