Wat te doen bij een defect?
Op alle producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Tijdens deze garantieperiode garanderen wij dat u een goed werkend product heeft en houdt.
Mocht het voorkomen dat het door uw gekochte product binnen de garantieperiode defect gaat dan lossen we dat natuurlijk voor u op. Neem in dergelijke gevallen contact op met onze klantenservice via info@quickgoods.nl of via telefoonnummer 085-0490900.
Wilt u het defecte artikel opsturen? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw reparatie zo soepel mogelijk afhandelen.
Stappenplan
- Download hier het reparatieformulier
- Vul het reparatieformulier volledig in en vermeld duidelijk de klachtomschrijving
- Voeg een kopie-factuur/aankoopbon toe
- Uitsluitend het artikel opsturen gerelateerd aan de klacht/het defect (Geen accessoires als afstandsbedieningen, voedingskabels e.d.)
- Verpak het artikel goed en stuur deze aangetekend op naar:
Quick Goods BV
T.a.v. Reparaties
Mient 2A
2903LC Capelle aan den IJssel
- Na ontvangst van uw zending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail