Wat te doen bij een defect?

Op alle producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Tijdens deze garantieperiode garanderen wij dat u een goed werkend product heeft en houdt.

Mocht het voorkomen dat het door uw gekochte product binnen de garantieperiode defect gaat dan lossen we dat natuurlijk voor u op. Neem in dergelijke gevallen contact op met onze klantenservice via info@quickgoods.nl of via telefoonnummer 085-0490900.

Wilt u het defecte artikel opsturen? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw reparatie zo soepel mogelijk afhandelen.

Stappenplan

  1. Download hier het reparatieformulier
  2. Vul het reparatieformulier volledig in en vermeld duidelijk de klachtomschrijving
  3. Voeg een kopie-factuur/aankoopbon toe
  4. Uitsluitend het artikel opsturen gerelateerd aan de klacht/het defect (Geen accessoires als afstandsbedieningen, voedingskabels e.d.)
  5. Verpak het artikel goed en stuur deze aangetekend op naar:
    Quick Goods BV
    T.a.v. Reparaties
    Mient 2A
    2903LC Capelle aan den IJssel
  6. Na ontvangst van uw zending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail